20 fakta om mig
2014-10-03 ❤ 00:14:00

  1. Min mamma kallar mig blåbärsöga ibland trots att jag har grön/gråa ögon.
  2. På tal om ögon, mina pupiller är ovanligt stora, vilket faktiskt gör mig extra känslig mot ljus och att kolla rakt in i dem.
  3. Jag är en besserwisser, men enligt Isabel (som jag var med bl.a. när jag skrev detta) så gillar hon mig ändå. 
  4. Jag är bra på att rita och måla o.s.v.
  5. Jag ogillar ganska mycket mat.
  6. Jag och Isabel ska tydligen ansöka till Talang?
  7. Medans jag skriver detta nummer, så åker jag båt.
  8. Jag älskar att fota naturen, speciellt om det är sol som är bakgrund.
  9. Om någon säger att jag har dålig musiksmak skulle jag bli mer sårad än att någon skulle säga att jag är ful.
  10. Enligt mig själv, så kan jag ibland vara väldigt lat.
  11. Jag är kvartstysk och kvartssmåländsk (landskapet).
  12. Jag är väldigt bra på datorer och sånt, som ni kanske kan se, till exempel att koda designer till bloggar. 
  13. Mitt hår är lite kopparfärgat för tillfället. 
  14. Jag har färgat mitt hår ca 4 gånger. 
  15. Min speciella talang är att stöka ner mitt rum.
  16. Luke Hemmings är min bae <3
  17. Jag lyssnar alltid till musik när jag duschar.
  18. Man kan säga att jag är lite hipster, eftersom jag hatar ärligt talat nästan hela tiden att vara för mainstream. 
  19. Jag älskar irländska, australienska, skotska dialekter. Jag är ganska bra på att göra vissa dessutom :)
  20. Jag har aldrig gått på någon sport (jag ska börja på dans bara satt ni vet) men jag är väldigt bra på bollsporter till exempel fotboll, innebandy och badminton. 
Jag tyckte det var kul att skriva den här faktan om mig, det är bra att man känner igen sig själv, lär känna sina färdigheter men också sina brister. Vissa av dessa punkter kräver självförtroende, jag hatar när vissa skriver hela tiden "Jag längtar till den här listan är slut" och så vidare. Jag hatar också när man blir taggad på insta och 'om man inte svarar så är man skyldig personen ett kilo godis'. -.-* Jag ska fan inte slösa min tid på sånt skit, jag ska fan inte göra något jag inte vill bara för att någon sa så! Stå upp för er själva! :D Vad tycker ni om detta? Kommentera gärna! :)
Kommentarer
sanna hyvärinen

Hej,
Jag är med i en tävling Loreal håller, där priset är min dröm! Att få titeln Loreal Paris Trendsetter 2015, man får göra allt som har med mode att göra allt ifrån att åka på modeevent och chansen att träffa stora ikoner inom mode. Det skulle göra min dag om du ville lägga en röst på mig om du gillar mitt bidrag! http://lorealparis.se/all-about-style/3412/ Tack på förhand och för att du läste detta, kramar Sanna!
/ Www.fashionjoint.se

Svar: Absolut kan jag rösta på dig :)
Sabina

2014-10-04 @ 13:50:44
URL: http://socosy.blogg.se/
Anonym

Hej!
Kan inte du börja lägga ut bilder på saker du har skissat?:)

Svar: Jo absolut ;)
Sabina

2014-10-15 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0