Magsjuk
2014-02-09 ❤ 18:08:39

Just nu ligger jag i min säng, det finns en hink brevid den ifall jag skulle spy igen :( Jag är magsjuk, vet inte varför, måste väl ha ätit något dåligt... Jag vaknade ca 7-8 på morgonen och kände att jag hade ont i magen, sen spydde jag i handfatet. Som tur är har jag inte spytt igen, men jag har ont i magen och det är asjobbigt. Tror inte att jag kan gå till skolan imorgon, man måste ju dessutom vara hemma två dagar efter man har blivit frisk från magsjuka.
Det är faktiskt första gången jag varit magsjuk på flera år, det är sen jag gick i ettan som jag har kräkts, det här händer inte ofta för mig. Hoppas jag blir frisk snart, vill inte bli efter i skolan eller missa alla hjärtans dag :( Ses sen!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0